Wednesday, November 5, 2008

Jatuhnya Rejim Shahidan Kassim dan Genting Gaza?

Tajuk ini merujuk kepada satu post dalam forum di lamanweb AnakPerlis.com.

Berikut adalah post dari seorang pengunjung lamanweb tersebut yang menggunakan nickname mie_kola...

"Setelah perwakilan UMNO Bahagian Kangar telah bersuara dari sayap Puteri, Pemuda dan Wanita telah membuang undi, kita dapat lihat

UMNO Bahgian Kangar setakat ini telah menyekat pergerakan Rejim Genting Gaza ini dengan keengganan Perwakilanan memangkah wakil-wakil dari rejim Genting Gaza menyebabkan kemenangan berpihak kepada calon-calon daripada pihak pro-DS Radzi Sheikh Ahmad dan Pro-Menteri Besar DS Di Raja Md Isa Sabu.

Kita hanya ingin menunggu perwakilan menjawab segala teka-teki tentang jawatan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Perlis. Sama ada Rejim akan terus berkuasa atau beralih arah... Setelah tumbangnya harapan DS Shahidan Kassim iaitu Azihani Dato' Ali sbg Ketua Wanita Bhg Kangar dan Hamunir sbg Katua Pemuda Bhg Kangar, adakah tiba giliran DS Shahidan menjadi korban revolusi politik UMNO Negeri Perlis? Atau terus mentadbir Genting Gaza dan wang UMNO Pusat? Ingatan saya buat kedua-dua belah pihak, jangan jadi mcm org tua2 kata:

Yang di kejar tak dapat,
Yang dikendong berciciran,
Pakat2 dok hambat pangkat,
Lepas menang buat tak heran.

Orang memberi,
Kita Merasa,
Perwakilan dah mengundi,
Lepas tu jgn x wat keja.

Tunggu!!!

p/s: buat DSSK jangan guna duit Kerajaan Negeri dan tolong jgn minta Duit Rakyat untuk bayar KWSP PFA. Yang tu hak kami rakyat perlis.Dr guna bayar KWSP baik bagi kat orang miskin, buat rumah, bagi anak belajar, baiki bot dll. Duit tiket pi mana abih?

Seorang pengunjung yang lain pula dengan nickname John Rambo menyebut :

Kesimpulan terbaik: "Berakhirnya Hikayat Kumpulan Gagak Hitam"

KATA DPP Padang Besar pula:
Sudah-sudahlah Pak Teh oi...bagi la kat orang lain pula tadbir Perlis... Ni sampai orang dok kata Perlis ni ada 2-3 orang MB apa cerita?


No comments: